• Vaega uamea

Aisea e elea ai le uamea stainless?

Aisea e elea ai le uamea stainless?

1, O le a le uamea stainless?

Uamea uamea o se ituaiga uamea.Uamea e faasino i le uamea e itiiti ifo i le 2% kaponi (c), ma sili atu i le 2% uamea.O elemene Alloy e pei o le chromium (CR), nickel (Ni), manganese (MN), silicon (SI), titanium (TI) ma le molybdenum (MO) e faʻaopoopoina i le sila i le faʻafefeteina o le faʻagasologa e faʻaleleia ai le faʻatinoga o le sila ma fai le u'amea e tete'e ai (e leai se ele), o le mea lea e masani ona ta'ua o le sila uamea.Mo se faʻataʻitaʻiga, o matou oloa uamea faʻamaʻi:banjos, so'oga fa'ai'uga o le fale,pipii fale,fa'aliga fa'asuavai, ma isi.

2、 Aisea e elea uamea stainless?

O le u'amea e iai le malosi e tetee atu ai i le faʻamaʻiina o le ea - teteʻe o le ele, ma e iai foʻi le malosi e tetee atu ai i le pala i totonu o le ala o loʻo i ai le acid, alkali ma le masima, o lona uiga, faʻafefe.Ae ui i lea, o le faʻafefeteina o le uamea e fesuisuiaʻi ma lona vailaʻau vailaʻau, tulaga tutusa, tulaga o le tautua ma le ituaiga siosiomaga.

u'amea u'amea o se matua manifinifi, malosi ma lelei mautu chromium mauoa oxide ata (puipuiga ata) faia i luga o lona luga e puipuia atoms okesene mai le faaauau pea ona ati ma oxidize, ma maua corrosion tetee.O le taimi lava e faʻaleagaina ai le ata mo nisi mafuaʻaga, o le okesene atoms i le ea poʻo le vai o le a faʻaauau pea ona faʻafefe poʻo le uʻamea i totonu o le uʻamea o le a faʻaauau ona vavae ese, fausia le uʻamea uʻamea, ma o le uʻamea o le a faʻaauau pea ona pala.E tele ituaiga o fa'aleagaina o lenei ufimata mata, ma o mea nei e taatele i le olaga i aso uma:

1. Pefu o lo'o i ai isi elemene u'amea po'o mea fa'apipi'i o vaega u'amea 'ese'ese o lo'o teuina i luga ole u'amea.I totonu o le ea susu, o le condensate i le va o mea faʻapipiʻi ma le uʻamea e faʻafefeteina e faʻafesoʻotaʻi ai i totonu o se micro cell, e mafua ai le faʻaogaina o le eletise ma faʻaleagaina ai le ata puipui, lea e taʻua o le electrochemical corrosion.

2. O sua oona (e pei o meleni ma fualaau faisua, sua saimini ma le phlegm) e pipii i luga ole u'amea.I le i ai o le vai ma le okesene, latou te fausia ai meaola faʻalaʻau, lea o le a faaleagaina ai le uʻamea mo se taimi umi.

3. O le pito i luga ole u'amea u'amea o lo'o pipii i le acid, alkali ma masima mea (e pei ole vai alkali ma su'ega vai lime mo le teuteuga puipui) e mafua ai le pala i le lotoifale.4. I totonu o le ea eleelea (o le ea o loʻo i ai le tele o sulfide, oxide ma hydrogen oxide), pe a faʻafeiloaʻi vai condensed, o le sulfuric acid, nitric acid ma le acetic acid liquid points o le a fausia, e mafua ai le pala.

3, E fa'afefea ona fa'aogaina ma'i ele i luga o le sila u'amea?

a) metotia fa'a-kemikolo:

Fa'aoga le pa'u pikiina po'o le fa'asu'i e fesoasoani ai i vaega 'ele'ele e toe fa'asa'o ma fau ai le ata o le chromium oxide e toe fa'afo'i ai le fa'asao.A maeʻa le pikiina, e taua tele le fufuluina lelei ile vai mama e aveese uma ai mea filogia ma mea o totoe ole acid.A maeʻa togafitiga uma, faʻaaoga meafaigaluega faʻapolopolo e toe faʻapupulaina ma faʻamaufaʻailoga i le gaʻo faʻalelei.Mo i latou o lo'o i ai sina ele laiti i le lotoifale, o le fa'afefiloi 1:1 o le penisini ma le suau'u afi e mafai ona fa'aaoga e solo ese ai vaega 'ele i se ieie mama.

e) auala fa'ainisinia:

Fa'amamāina o le pa, fa'afana fana i tioata po'o vaega sima, fa'aumatia, pulumu ma fa'aiila.E mafai ona tape ese le faʻaleagaina e mafua mai i mea na aveese muamua, mea faʻapipiʻi poʻo mea faʻaumatia e ala i auala faʻainisinia.O ituaiga uma o le filogia, aemaise lava vaega uʻamea mai fafo, e mafai ona avea ma puna o le pala, aemaise lava i le siosiomaga susu.O le mea lea, o le fa'amama fa'ainisinia e tatau ona fa'amama aloaia i lalo o tulaga mago.O le auala faʻainisinia e mafai ona naʻo le faʻamamaina o luga, ma e le mafai ona suia le faʻafefeteina o le mea lava ia.O le mea lea, e fautuaina e toe faʻamalo i mea faʻamalo pe a uma le faʻamamaina o masini ma faʻamaufaʻailoga i le faʻamalama faʻamalama.


Taimi meli: Aukuso-26-2022